Monday, September 30, 2019

BBM3410Satu2019: TIP BELAJAR DENGAN MUDAH

Semoga Bermanfaat


Assalamualaikum...
Para pengikut blog yang baik-baik semuanya, ini merupakan tips mudah belajar dari saya yang boleh digunakan untuk pembelajaran anda pada masa akan datang. Tips ini tidaklah sehebat mana seperti tips-tips yang ditunjukkan oleh pelajar-pelajar yang lebih pandai. Namun, tidak salah untuk saya berkongsikan tips-tips yang saya gunakan sewaktu saya menjadi seorang pelajar sehingga kini. Ianya kelihatan mudah tetapi untuk mempraktikkannya adalah sangat susah kerana pembahagian masa adalah sangat penting untuk setiap subjek yang diambil. Saya harap tips ini berguna kepada adik-adik diluar sana. Terima kasih...




No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ulasan Buku Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi: Teori dan Aplikasi Normaliza Abd Rahim (2019)

Ulasan buku Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi: Teori dan Aplikasi Buku Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi: Teori dan Aplikasi m...